Poznaj zespół niekwestionowanych ekspertów w swojej dziedzinie

Michał Jan Bagiński

Terapeuta pracujący w nurcie terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. W swojej pracy wykorzystuje także elementy innych modalności terapeutycznych, psychotraumatolog, psychogeriatra. 

Ukończył szkolenie zaawansowane z zakresu terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz liczne szkolenia specjalistyczne, a także kończył studia podyplomowe na kierunkach: Psychotraumatologia, Terapia małżeńska i par, Pomoc psychologiczna i interwencje kryzysowe, Psychogeriatria, Psychologia sądowa i dochodzeniowo-śledcza. 

Absolwent studium integracyjnej terapii osób po traumie.

Monika Sternau

Psycholożka o specjalności psychologii klinicznej z przygotowaniem pedagogicznym, diagnostą, certyfikowana analityk zachowania i Superwizor BCBA. Ukończyła także 100h szkolenie z terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w CBT oraz I stopień ESDM (Early Start Denver Model).

Od 2015 roku związana z pracą z dziećmi o neuroatypowym algorytmie rozwoju (dzieci z diagnozą Autyzmu i ADHD), specyficznymi trudnościami w uczeniu się, lękiem społecznym.  Specjalizuje się w diagnozie Autyzmu i ADHD u dzieci, młodzieży i dorosłych.

Głównym obszarem pracy zawodowej jest wczesne wspomaganie rozwoju. Pracuje indywidualnie z bardzo małymi dziećmi, prowadzi konsultacje i psychoedukację rodziców.

Swoje doświadczenie zdobywała podczas staży i pracy w różnych ośrodkach terapeutyczno – diagnostycznych dla dzieci z autyzmem, przedszkolach i szkołach na terenie Gdańska oraz w centrum terapii autyzmu w Düsseldorfie. Terapię z dziećmi prowadzi w oparciu o model terapii integracyjnej, wykorzystuje niedyrektywne metody terapii behawioralnych (ESDM, TEAACH) i kognitywnych. W pracy z rodzicami promuje nurt rodzicielstwa bliskości i ACT.
Monika Sternau

Alicja Filipczyk

Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Śląskiego na specjalnościach “Psychologia rozwoju człowieka w cyklu życia” i “Psychologia zdrowia i jakości życia”. Część studiów zrealizowała na Uniwersytecie w Palermo gdzie realizowała kursy z zakresu neuropsychologii klinicznej, interwencji rodzinnych, a także oddziaływań terapeutycznych w przypadku neuroatypowości. Pracuje w obszarze diagnostycznym, psychoedukacyjnym
i wsparciowym z osobami dorosłymi. W ramach studiów otrzymała uprawnienia pedagogiczne umożliwiające pracę z dziećmi pod kątem diagnozy i terapii.

Odbyła praktyki w Podbeskidzkim Ośrodku Interwencji Kryzysowej, Centrum Wspomagania Rozwoju “Persevere” w Katowicach oraz Szkole Podstawowej nr 6 z oddziałami integracyjnymi w Bielsku-Białej. Zakres pracy obejmował wspomaganie pacjentów w kryzysie psychicznym oraz oddziaływania w obszarze psychologii dzieci i młodzieży.

Ukończyła liczne szkolenia z zakresu pracy w obszarze zdrowia psychicznego realizowanych w ramach m.in.  Akademii Terapeuty “Psychomedic”, “Dialoteka” czy “Neuroverse” w kontekście diagnozy i terapii osób z autyzmem oraz ADHD. Zrealizowała kurs MBSR bauzjący na praktyce uważności w celu redukcji stresu. Na bieżąco wykorzystuje techniki mindfulness w pracy terapeutycznej.  

Maciej Rokita

Psycholog, absolwent Uniwersytetu SWPS, od 2025 r. psychoterapeuta poznawczo-behawioralny w procesie certyfikacji przy Akademie für Psychotherapie w niemieckim Erfurcie. 

Diagnosta specjalizujący się w zakresie neuroatypowości i jej skutków, samorzecznik ADHD i spektrum autyzmu. Współpracownik fundacji FOSA, współrealizator autorskich treningów umiejętności społecznych dla dzieci przy Young FOSA w Rusocinie. 

Tłumacz, lektor językowy i edukator z motto „ciekawym można uczynić wszystko, jeśli tylko odnajdzie się wartość tej rzeczy dla słuchaczy”.

Kontakt

Anna Osuch Indywidualna Praktyka Psychologiczna

ul. Płocka 10/82

80-180 Gdańsk 

+48 505 553 916

Godziny otwarcia

pon: 15.00-19.00
wt: 9.00-13.00
śr: 9.00-15.00
czw: 15.30-20.30
pt: 9.00-11.00

Również na